Серп і молот: житомиряни відреагували на туристичний логотип Житомирщини

23.01.2020

Ще у 2018 році на Житомирщині виникла ідея створити логотип, який можна було б використовувати для промоції області.

Сьогодні Житомирська ОДА офіційно презентували туристичний логотип, який ніби обрали з-поміж 23 варіантів, а переможцями стали столичні дизайнери.

«Логотип має вигляд щасливого, усміхненого обличчя, яке складається з латинських літер ZT. Саме такими літерами позначається доменна зона Житомирщини у мережі інтернет. Колір логотипу може змінюватись в залежності від поставлених задач. Логотип планується широко використовувати у сувенірній та рекламній продукції», – зазначають в ОДА.

Слоган до візуалізації: «щастя тут» та «щастя круглий рік».

Логотип вже називають «гробиками», «ногами», «серп і молот», «два молотка і дужка» тощо.

Не «зайшло» таке «сучасне» рішення і дизайнерам. Ми зібрали деякі коментарі, аби показати, як реагують люди.

Дизайнер Ілля Стронговський: «Цей лого поки найпереконливіша причина емігрувати звідси, щоб мінімізувати шанси на те, щоб знову його бачити».

Ирина Щерба: «такое впечатление что дизайнер пробухал дедлайн и слепил ЭТО сидя за минуту до презентации. А слоган то какой!»

Петро Толкач: «І тут таки втулили кальку з мокші : "круглий" рік..! Вже краще квадратний, якщо чомусь не можна по-своєму : цілий рік, повний рік..! Сміх і гріх! І це рівень області, чи то "губернії"..!»

Ірина Коцюба: «це не слоган, а повна зневага до мешканців області»

Олег Осауленко: «Нагадує "Чунга чанга - лето кругльІй год. Наше счастье постоянно- пей кокосьІ, жуй бананьІ".

 


 
Новини Кіно та ТБ
Загрузка...
Загрузка...
Програма телепередач
Ласощі
Кондитерська фабрика «Житомирські ласощі» на повну потужність готується до Новорічних свят. Цього року «Житомирські ласощі» здивують ласунів...
 Наприкінці січня до Житомира нарешті добралася зима. Зранку 29 січня пішов досить сильний сніг. Якщо у місті через тепло сніг майже одразу танув, то у...