На Житомирщині частіше сплачують за “комуналку” через Приват24, термінали і QR-коди, ніж у касах банку

27.02.2019

 Все більше житомирян сплачують за комунальні та інші послуги через інтернет-банкінг, QR-коди та у терміналах самообслуговування.


За словами керівника напрямку платежів і переказів Житомирського РУ ПриватБанку Олександра Вербельчука, понад 71% клієнтів в області для здійснення платежів обирають не банківські каси, а канали самообслуговування - Приват24, QR-коди на квитанціях  і термінали ПриватБанку.

“Як показує статистика, за останні декілька років значна частина клієнтів ПриватБанку не відвідують банківські каси, а сплачують за комуналку й інші платежі через альтернативні канали самообслуговування. Таким чином, зникає необхідність стояти у черзі, а також є можливість контролювати всі свої платіжки самостійно”, - підкреслив Олександр Вербельчук.

Крім цього, платежі у Приват24, терміналах самообслуговування і через сканування QR-коду дозволяють клієнтам економити на комісії. Оскільки комісії у каналах самообслуговування є значно нижчими ніж у касах, а за деякі послуги можна і взагалі сплачувати без жодної комісії.

Одним із найпопулярніших інструментів при сплаті платежів у Приват24 залишається послуга “Регулярні платежі”. Клієнту не потрібно відвідувати банк для проведення платежів, які повторюються. Достатньо разово дати розпорядження ПриватБанку і щомісяця з рахунку або картки клієнта буде списуватися необхідна сума.

Наразі в Житомирській області встановлено 370 терміналів самообслуговування ПриватБанку, в яких можна здійснювати платежі самостійно.
Теги:

 
Новини Кіно та ТБ
Загрузка...
Загрузка...
Програма телепередач
17 тисяч дітей в різних інтернатних закладах чекають на усиновлення в Україні. Діти продовжують перебувати у дитбудинках замість родини, а звідти часто...
 Синоптики обіцяють у Житомирі сонячний та теплий тиждень. «Перший житомирський» прогулявся  містом із сонцезахисними окулярами, які незабаром вже...