Поки мерія нібито економить на всьому, відеосюжети та брифінги мера про коронавірус коштуватимуть міському бюджету 200 тисяч гривень.
Знімати їх почнуть у другій половині травня, коли країна почне виходити з карантину і вони будуть як мінімум не актуальними.
Саме такі послуги замовляє виконком через тендер на Прозоро.
Зокрема, з 18 травня переможець закупівлі повинен буде надати послуги з виготовлення:
– 20 інформаційних відеосюжетів за участю міського голови та/або його заступників з питань запобігання виникнення та поширенню коронавірусної інфекції;
– 20 відеозвітів, зйомок брифінгів міського голови та/або його заступників з питань запобігання виникнення та поширенню коронавірусної інфекції, інформування населення про обмежувальні заходи, що діють на території Житомирської міської ОТГ.
Зняті ролики мають транслюватися по телебаченню на території Житомирської області.
Цікавим є і те, що кошти на ці відеоролики про коронавірус ще не виділені – за зміни у програму будуть голосувати депутати на найближчій сесії. Проте тендер був оприлюднений вже 17 квітня.