Житомирська облрада оголосила конкурс на заміщення 4 вакантних посад

27.10.2015

 

Відсьогодні, 27 жовтня, розпочинається прийом документів для участь у конкурсі на заміщення вакантних посад керівників об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області.

Вакантними є такі посади:

1. Директорів

- Житомирського обласного літературногомузею Житомирської обласної ради;

- Кмитівського музею образотворчого мистецтва ім. Й.Д. Буханчука Житомирської обласної ради.

У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які мають повну вищу освіту гуманітарного напряму підготовки (магістр, спеціаліст), післядипломну освіту в галузі управління, стаж роботи в галузі культури за профілями керівників нижчого рівня не менше 5 років.

2. Директора комунальної установи «Обласний культурно-мистецький центр» Житомирської обласної ради.

У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які мають повну вищу освіту гуманітарного напряму підготовки  (магістр, спеціаліст), післядипломну освіту в галузі управління, стаж роботи за професіями керівників нижчого рівня не менше 2 років.

3.Директора Житомирського вищого професійного училища-інтернату Житомирської обласної ради.

У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які мають повну вищу педагогічну освіту (магістр, спеціаліст) або повну вищу освіту відповідного професійного спрямування, зі стажем роботи не менше 3 років на керівних посадах у навчальних закладах або в установах, організаціях, підприємствах відповідного галузевого спрямування.

4. Директора Пугачівського дитячого будинку-інтернату Житомирської обласної ради.

У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які мають повну вищу освіту відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст), післядипломну освіту в галузі управління, стаж роботи у відповідній сфері діяльності на керівних посадах не менше 5 років.

Термін подання заяв: 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до Житомирської обласної ради за адресою: м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 1, каб. 115 такі документи:

- заяву про участь у конкурсі;

- особовий листок з обліку кадрів;

- автобіографію;

- копію диплома про освіту;

- копію паспорта;

- декларацію за минулий рік;

- попередження про спеціальні обмеження;

- письмову згоду на обробку персональних даних;

-  дві фотографії розміром 6Х4 см;

- копію трудової книжки;

-  пропозиції кандидата щодо подальшої діяльності установи, передбаченої її установчими документами (програма діяльності, викладена у довільній формі);

- інші документи, передбачені чинним законодавством.

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації).

Тел. для довідок: 47-51-23; 47-51-24.

За матеріалами прес-служби облради

 


 
Новини Кіно та ТБ
Загрузка...
Загрузка...
Програма телепередач
Вандал
Підозрюваний свою причетність до вчинення злочину не заперечує, однак чітко пояснити свої дії не може, оскільки, за його ж словами, перебував тієї ночі у стані...
Через карантин для непоширення коронавірусу у Житомирі закриті більшість закладів: магазини, кав’ярні, перукарні, сервісні центри, ринки. Журналісти Першого...