Home Місто На Житомирщині працюватиме 6 служб «соціального таксі» – спецавтомобіль отримала Білокоровицька ОТГ

На Житомирщині працюватиме 6 служб «соціального таксі» – спецавтомобіль отримала Білокоровицька ОТГ

136

Вже шостий спеціально обладнаний автомобіль для перевезення осіб з інвалідністю працюватиме на Житомирщині. Таке «соціальне таксі» обслуговуватиме близько 300 жителів Білокоровицької ОТГ, які потребують підвезення, в тому числі і громадян з порушеннями опорно-рухового апарату.

Ще один автомобіль, закуплений за державні кошти, передали керівництву Білокоровицької громади сьогодні, 18 липня. Участь у заході взяв директор департаменту праці, соціальної та сімейної політики облдержадміністрації Юрій Прокопець.

На Житомирщині це вже 6 служба «Соціальне таксі», яка значно поліпшує обслуговування ветеранів війни, одиноких непрацездатних громадян та осіб з інвалідністю, які не можуть самостійно пересуватися.

Так, у Білокоровицькій ОТГ наразі проживає 257 осіб з інвалідністю, серед яких 29 жителів з порушеннями опорно-рухового апарату. Саме для таких громадян в першу чергу працюватиме «соціальне таксі».

Новий спецавтомобіль Peugeot, який придбаний та переданий Міністерством соціальної політики України, укомплектований пасажирським підйомником, що керується дистанційним пультом. Для зручності підйомник має перехідний місток. Основні технічні параметри відповідають Директивам Безпеки ЄС.

Раніше Мінсоцполітики вже передали 3 такі автомобілі до громад Житомирської області, в яких працюють служби «Соціальне таксі», – Брусилівської, Баранівської та Любарської ОТГ.

Крім цього, у м. Житомир та Коростень ще з 2014 року діють аналогічні служби, автомобілі для яких були придбані за рахунок благодійних коштів.

Наразі заявки та документи про створення служб до Мінсоцполітики подали ще 2 об’єднані територіальні громади, які бажають отримати спеціально обладнані автомобілі для перевезення. Це Хорошівська та Чоповицька ОТГ.

Основними умовами для отримання спецавтомобілю є:

– проживання не менше ніж 25 осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату та не мають в особистому користуванні та в користуванні законних представників автомобілів, на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці;

– функціонування служби з перевезення осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату, або наявність рішення про утворення її в цьому році;

– наявність документів, що підтверджують затвердження видатків на поточний рік для фінансування служби з перевезення;

– меморандум щодо роботи служби з перевезення, укладений між виконавчими органами рад та громадськими об’єднаннями, ініціативними групами осіб з інвалідністю та батьками дітей з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату.

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here