Home Місто В КП ”Житомиртеплокомуненерго” запрацював call-центр

В КП \”Житомиртеплокомуненерго\” запрацював call-центр

189

З 1 серпня 2011 р. на підприємстві КП «ЖТКЕ»  почала діяти багатоканальна телефонна лінія (тел. 554-000) call-центру по прийому показників лічильників в автоматичному режимі, повідомляє офіційний сайт підприємства.

Тобто, потрібно набрати номер 554-000, та керуючись підказками автовідповідача залишити своє повідомлення, яке буде надалі опрацьоване працівниками підприємства. Сall-центр надає також можливість споживачам отримати зручну довідкову інформацію про адреси розрахункових груп, інформацію з укладання договорів та залишити пропозиції щодо якості послуг з теплопостачання.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here