У конкурсі "Мер-інноватор" міський голова Житомира посів ІІ місце

12.01.2018

 

 "Українська правда" та Міжнародний саміт мерів   12 січня оприлюднили результати  третього етапу спеціального проекту "Рейтинг українських мерів-інноваторів", мета якого – продемонструвати міста з населенням до 500 тисяч осіб, де найуспішніше впроваджуються інновації.

Голосування розпочалося 18 грудня та закінчилося 11 січня. 

Нагадаємо, що міський голова Житомира Сергій Сухомлин успішно подолав відбіркові етапи проекту, потрапивши у ТОП-20 та у ТОП-5 учасників, ставши фіналістом. Втім, переможцем йому стати не вдалося - його обійшов у голосуванні міський голова Вінниці, а у Сухомлина ІІ місце конкурсу.

Сергій Сухомлин

Народився 21 червня 1971 року в Житомирі. Професійну освіту здобув у Харківському гвардійського вищого танкового командного ордена Червоної Зірки училищі імені Верховної Ради Української РСР. Пізніше займався підприємницькою діяльністю. Працював на посаді комерційного директора ТОВ "Візаж". Одружений, виховує двох дітей.

Міська рада запустила мобільний додаток "Кліматичні краплі", який відстежує та винагороджує громадян чашкою кави або, наприклад, тістечком у міських кафе за їх внесок у захист довкілля та екологію планети. Додатком наразі користуються близько тисячі житомирян. Забезпечення екологічної стійкості міст і населених пунктів – це 11-та Ціль сталого розвитку 2016-2030 років ООН в Україні.

Цього ж року Житомир став першим містом в Україні та третім у Європі, де запроваджено Електронний квиток у міському наземному громадському транспорті. З березня 2017 року електронним квитком скористалися 1 мільйон 672 тисячі разів. Після запровадження е-квитка надходження до бюджету від виручки за проїзд зросли на 9%.

Містяни мають можливість зареєструвати дітей у дошкільні навчальні заклади онлайн на сайті міської ради. Система забезпечує прозорість процедури подачі заявок до ДНЗ і сприяє значній економії часу. У 2017 році вже зареєстровано близько 6 тисяч дітей у дошкільні навчальні заклади.

Читайте також: "Житомир планує зменшити викиди СО2 на 20%", - міський голова Сухомлин в ефірі телеканалу "1+1"

Житомир розробив брендинг свого міста, заснований на сучасних тенденціях мінімалізму з використанням простих геометричних форм. Логотип бренду Житомира обрано з-поміж 200 робіт, що надійшли від містян та учасників ініціативи "Місто, яким бачиш його ти".

Усі роботи було виставлено на огляд у соцмережі, на спеціальному сайті та на "лого-сушінні" під час святкування Дня міста. Таким чином, народним голосуванням обрали логотип-переможець.

Читайте також: Зарплата міського голови Житомира одна з найменших серед колег - очільників інших міст, - рух "Чесно"


 
Новини Кіно та ТБ
Загрузка...
Загрузка...
Програма телепередач
 Упродовж 7-9 вересня в  Житомирі пройдуть понад трьох десятків заходів, присвячених 1134-річниці заснування  міста. Серед них -  конкурси, парад військових...
Традиційно влітку одним з найвідвідуваніших місць відпочинку у Житомирі є Гідропарк. Перший житомирський робить огляд світлин з Гіропарку, які поширюють...