Home Місто Реконструкція «київського» мосту в Житомирі: на що чекати водіям

Реконструкція «київського» мосту в Житомирі: на що чекати водіям

593

Ремонт «київського» мосту у Житомирі можуть почати вже цього року. Наразі фахівці займаються коригуванням проєкту, який розробили ще у 2018 році.

«Проєкт є. Наразі укладений договір з проєктною організацією. Він знаходиться на коригуванні. Адже проєкт розроблений ще у 2018 році. Якщо брати теперішній проєкт, то в ньому не врахована інклюзивність. Також змінилися деякі будівельні норми, відповідно до яких теж потрібно вносити зміни до проєкту», — каже заступник міського голови Сергій Кондратюк.
Вартість реконструкції обійдеться приблизно у 200 мільйонів гривень. За ці гроші міст планують розширити. Тобто замість двох смуг зроблять чотири. Також міська рада планує зробити велодоріжки.
 
Але найважливішим є саме посилення мосту. Тобто відремонтованим він повинен витримувати навантаження, яке є наразі з урахуванням значного збільшення транспорту.


Інженер комунального підприємства «Експлуатація штучних споруд» Вітольд Тржецяк говорить, що наразі міст тримається завдяки подвійному запасу міцності, закладеному ще 50 років тому.

«Міст робився із запасом. Балки, наприклад, робилися із двократним запасом або ж навіть і у два з половиною рази. Поки ці балки ще витримують, але через те, що збільшується навантаження — міст потрібно реконструювати під ті навантаження, які існують», — розповів Вітольд Тржецяк.
Багато водіїв обурюються рішенням міської ради. Мовляв, якщо почнуться роботи — перекриють єдиний проїзд в бік Києва. Натомість у міській раді запевняють, що незручності для водіїв будуть мінімальними.

«Якщо говорити вже про виконання робіт, тобто саму реконструкцію мосту, то перекривати всю проїжджу частину ніхто не збирається. Так, часткове перекриття звісно буде. Одну частину мосту під час робіт з розширення доведеться перекрити. Після завершення першої черги робіт перекриємо другу, а першу відкриємо. Тобто одна смуга буде працювати постійно. так, це зменшить потік транспорту. Але ми маємо розуміти, що не можемо залишити міст, якому понад 50 років, без реконструкції», — розповів заступник міського голови Сергій Кондратюк.
Роботи почнуться, як тільки міська рада отримає фінансування з міського бюджету. Крім того, роботи планують виконувати протягом всього року, адже встановлення залізобетонних конструкцій не потребує конкретних погодних умов.
Разом з тим, за словами Сергія Кондратюка, міська рада має домовитися з Укрзалізницею про так звані вікна в роботі потягів. 

«В таких випадках потрібно домовлятися з залізницею про технологічні вікна роботи. Тобто час, коли не їздять поїзди й будівельники можуть спокійно виконувати роботи з реконструкції. Такі технологічні вікна мають бути обов’язково, адже постійно працювати пори рух електротранспорту — не можливо», — пояснив заступник міського голови.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here