Діагностика передньої підвіски Geely MK

23.04.2019

Попри ідентичність зі старими японськими автомобілями, передня підвіска Geely MK потребує більш ретельного догляду та контролю стану основних елементів. В першу чергу це стосується сайлентблоків, кульових опор, пружин та амортизаторів. Теоретично конструкція підвіски МакФерсон Geely MK та МК Крос має служити не менше за підвіски в аналогічних автомобілях, але виходячи з досвіду експлуатації, перебирати її доводиться частіше.

Проблема неякісних компонентів для китайської техніки частково знімається величезним асортиментом в магазині Kitaec.ua, тут є і якісні картриджі для передньої стійки, і інші запчастини підвіски.

Як перевірити підвіску Geely MK та МК Крос комплексно


Досвідчений водій не матиме проблем з діагностикою підвіски навіть не виходячи з-за керма. Стук при проїзді нерівностей, погіршення керування, уведення автомобіля в бік, вібрації та сторонні звуки — все це допоможе виявити причину несправності. З усім тим, візуальний огляд кожних 10-15 тисяч км пробігу не завадить ніколи. Якщо маємо можливість скористатися оглядовою ямою чи естакадою, перевірка пройде ще простіше і швидше.

1. В першу чергу звертаємо увагу на слабку частину підвіски Geely MK — гумові захисні пильовики, сайлент-блоки та втулки стабілізатора. Останні якраз і є джерелом скрипів та зайвих шумів. Проблема в тому, що ставлячи неоригінальні втулки з іншими розмірами внутрішнього отвору, вони можуть намертво затиснути стабілізатор, або навпаки, викликати перекоси та люфти. Недопустимо як одне, так і інше, через це потрібно використовувати тільки втулки номінального розміру відповідно до оригіналу GEELY 1014001669.

2. Амортизатори не мають виявляти ознаки протікання, пошкодження чи корозії на штоках. Навіть мінімальне джерело іржі призводить до посиленого зносу гумових пильовиків, сальників, що викликає підтікання мастила вже за 3-5 тисяч пробігу. Ремонт амортизаторних стійок вважається нерентабельним, тому їх зазвичай замінюють новими. Ціна стійок в магазині Kitaec.ua стартує з 800 гривень за оригінальний газомасляний амортизатор. Втім, якісніша стійка KYB коштуватиме не менш ніж 1900 гривень.

3. Оригінальні пружини передньої підвіски рідко витримують пробіг трохи за 50-60 тисяч км, особливо при експлуатації на ґрунтових дорогах. Найбільш поширена несправність — руйнування пружини на верхніх чи нижніх витках. Очевидні ознаки — різкий шум та стук під час руху та просідання кузову на один бік.

Перевірка амортизаторів на автомобілі, що стоїть на рівному майданчику, відбувається наступним чином: достатньо розхитати кузов, натиснувши на передній кут крила і забрати руки. Якщо кузов робить більш ніж один кивок після розхитування, амортизатор потребує заміни або детальної діагностики.


 
Новини Кіно та ТБ
Загрузка...
Загрузка...
Програма телепередач
 У День пам’яті та примирення житомиряни зібралися біля Монументу Слави, аби вшанувати загиблих у Другій світовій війні. Мітинг-реквієм пройшов   8...
 Під час засідання виконавчого комітету Житомирської міської ради прийняли рішення про організацію та проведення загальноміського свята «Великдень у...