Микола Череднік

блоги

19.07.2019 - 22:56 Про вибори

Зовсім скоро закінчиться виборча кампанія. Дуже хочеться, щоб разом із нею закінчилася ера старої політики з її старими методами та прийомами.

Ці вибори для мене є особливими, як для кандидата. І не тому, що я наймолодший серед усіх 18 кандидатів. Я щиро сподівався, що кампанія відбуватиметься більш цивілізаційно. Що не буде цих надокучливих агітаційних наметів на кожному кроці, не буде такої кількості зовнішньої реклами, яка заполонила все місто, не буде замовних статей та газет, метою яких є принизити та очорнити інших кандидатів.

На жаль, нічого не змінилося: сотні бордів, теле- та радіореклама, концерти та тони непотрібної поліграфії. Це все не про нову політику. Нова політика не може робитися старими методами! Витрачаючи мільйонні бюджети для того, щоб обратися депутатом та працювати на зарплату в 30 тисяч гривень!? Давайте будемо чесними один перед одним. Витрачаючи такі кошти, окремі кандидати насправді не йдуть працювати на зарплату, писати закони та відстоювати інтереси людей.

Попри те, що оприлюднюються різноманітні замовні та маніпулятивні рейтинги – знайте, що найточніші рейтинги – це результати підрахунку.

Будьте мудрими і не давайте себе дурити! Знаю, що мої тексти читають освічені та прогресивні житомиряни. Звертаюся до вас не лише прийти 21 липня на виборчу дільницю, а й закликати своїх знайомих обов’язково прийти на виборчу дільницю та зробити свій вибір.

04.07.2019 - 00:14 Політики мають перестати брехати і красти

Три тижні тому вирішив брати участь у дострокових виборах до парламенту. Я публічно звернувся за підтримкою до людей, і за 10 днів мені вдалося зібрати необхідну суму коштів для внесення грошової застави та реєстрації кандидатом у народні депутати України. Велика кількість людей підтримала мене і словом, і порадою, і гривнею. 

Щиро вдячний всім за підтримку. 

Не збираюся змагатися з іншими в тому, хто більше бордів повісить по місту, більше газет та іншої поліграфії в поштові скриньки покладе або більше красивих обіцянок дасть. 

Знаю не з новин, що в місті є проблеми з водою, дорогами, сміттям, тротуарами, громадським транспортом, медициною, освітою та багато іншого. І ці проблеми є болючими для кожного з нас. 

Більшість цих проблем знаходяться на місцевому рівні і мають вирішуватися місцевими органами влади. І обіцянки кандидатів вирішити ці та багато інших проблем є нещирістю або некомпетентністю кандидатів, які досі не розуміють повноважень і функцій парламенту та народного депутата. 

Не варто вірити у гасла та порожні обіцянки, а спробувати розібратися з повноваженнями та функціями депутата Верховної Ради. Народний депутат не має ремонтувати дороги, займатися водою та каналізацією, встановлювати дитячі майданчики, роздавати продуктові набори тощо. 

Функція депутата - це, перш за все, написання і ухвалення законів. Чому ми маємо ці та багато інших проблем? Парламент часто приймає закони в інтересах олігархів, а не в інтересах людей. Красиві обіцянки перед виборами забуваються при голосуваннях під куполом – депутати, які отримали (купили) мандат за гречку або майданчики, забувають і про виборців, і про свої обіцянки, і про проблеми людей. 

Якщо народні депутати писатимуть потрібні країні закони, які будуть виконуватися, тоді більшість як місцевих, так і державних проблем можливо вирішити. Не за місяць, не за рік – на це потрібен час. І тому чим раніше розпочати це робити, тим швидше ми побачимо результат. 

Якщо ми дійсно хочемо змін, для початку потрібно бути чесними один перед одним.

Політики мають припинять брехати та красти. 

Ми хочемо справжніх змін і маємо самі ставати їх локомотивом вже зараз!



Долучайтеся до команди:

Мля сторінка Фейсбук -www.facebook.com/m.cherednik

Передвиборча програма -https://u.to/qfmtFQ

Анкета волонтера -https://u.to/n6m6FQ

Телефон приймальні - 068 730 77 67


24.06.2019 - 11:54 Державна субвенція – запорука ̶р̶о̶з̶в̶и̶т̶к̶у̶ ̶р̶е̶г̶і̶о̶н̶у̶ піару депутата

В Україні 5 років існує програма, метою якої є забезпечення соціально-економічного розвитку окремих територій та регіонів. За останні 3 роки видатки з бюджету на це сягнули 12 млрд грн. Це дуже великі гроші, майже два річних обласних бюджети.

Насправді ж субвенції на соціально-економічний розвиток давно перетворилися на інструмент для народних обранців з метою здобуття електрональної переваги на виборах. Вони просто піаряться за бюджетні гроші на своїх округах.

Документ, який регулює розподіл субвенцій, прописаний таким чином, що під поняття “соціально-економічний розвиток” потрапляють практично всі об’єкти. Правила розподілу субвенцій такі, що їх отримують лише “слухняні” депутати, які голосують за потрібні закони та призначення.

Депутати подають свої “пропозиції”. Половина комісії, яка визначає кому дати субвенцію, а кому – ні, складається з народних депутатів.

Розподіл субвенцій відбувається в ручному режимі. Незрозуміло на основі чого обираються об’єкти, що фінансуються за рахунок субвенцій.

Субвенції розподіляються непропорційно як в розрізі виборчих округів, так і в розрізі областей. Для прикладу, в 2018 році Чернівецька область отримала 252 млн грн, Чернігівська – 220 млн грн. Тоді як Житомирська область отримала лише 114 млн грн, а Рівненська – 112 млн грн.

Кошти, які виділяються на субвенції, спрямовуються як на великі об’єкти, наприклад, капітальні ремонти лікарень або шкіл, так і на дуже дрібні питання, які ніяк не підпадають під розвиток регіонів: встановлення вікон, дверей у під’їздах багатоповерхових будинків, встановлення лавочок або дитячих майданчиків, купівля орг. техніки тощо. І якщо виділення коштів на великі об’єкти є логічним, то чи доцільно їх виділяти на будівництво дитячих майданчиків? Звісно, дитячі майданчики також потрібні, але це питання та компетенція місцевих адміністрацій і місцевого самоврядування, а не Державного бюджету.

На превеликий жаль, інструмент державних субвенцій використовується народними депутатами не для розвитку інфраструктури, а для власних агітаційних та електоральних цілях.

За рахунок Державного бюджету (платників податків) в цілях непрямої агітації встановлення дитячого майданчику на окрузі народним депутатом подається як його персональна заслуга. Зазвичай, влаштовуються якісь публічні відкриття, де народні депутати розказують, що це саме з їхньої ініціативи, сприяння або ще чогось це сталося. Представники місцевої влади дякують народному депутату, публічно хвалять, іноді вручаються якісь гармоти та подяки.

Реально на практиці субвенція на соціально-економічний розвиток не має нічого спільного із розвитком. Кошти витрачаються на дрібниці, частково осідаючи в наближених компаніях, які отримують замовлення. Іноді це компанії, власником яких є сам народний депутат.

Народні депутати використовують це для власного піару, розказуючи виборцям про сприяння та підтримку. Але, на жаль, забувають сказати, що це робиться за гроші платників податків, тобто самих же виборців.

Тому, якщо якийсь народний депутат вивішує таблички на дитячих майданчиках, встановлених за рахунок бюджетної субвенції, і пише, що це зроблено за його ініціативи, знайте – це зроблено за рахунок платників податків при фінансуванні з державного бюджету.


13.06.2019 - 21:59 Передвиборча програма

Прийняв рішення балотуватися до Парламенту, деталі в попередній публікації.

 

Передвиборча програма кандидата у Народні депутати України

Чередніка Миколи


Я молодий політик, який у політику прийшов з громадського сектору.


Наразі я депутат місцевого рівня - Богунської районної ради, яка фактично не має жодних повноважень у місті. Попри це, за 4 роки мені вдалося вирішити більше 100 різноманітних місцевих питань та проблем, з якими до мене зверталися житомиряни.


За цей час я зміг на практиці, а не в теорії, побачити, як працює місцеве самоврядування, чим займаються чиновники і де є проблеми. З власного досвіду знаю, як працює державна система, виконавчі органи та місцеве самоврядування.


Рішення балотуватися - не просте для мене рішення. Я усвідомлюю і розумію, що це велика відповідальність, у першу чергу, перед суспільством. З моменту, коли пішов у місцеву політику, жодного разу не зрадив своїй совісті та принципам. Я розумію і усвідомлюю, через які виклики мені доведеться пройти під час виборчої кампанії та каденції.


Я відкритий до спілкування. Ніколи не відмовив людям, які зверталися до мене. Звісно, не завжди я міг допомогти, не мав повноважень чи можливості, але завжди намагався та боровся за правду та справедливість.


Пройду перевірку на детекторі брехні/поліграфі під час виборчої кампанії і, якщо житомиряни нададуть мені мандат довіри, я буду кожного року публічно проходити перевірку на поліграфі щодо своєї депутатської діяльності.


Не йду до Верховної Ради заробляти кошти та займатися політичною корупцією, продаючи свій голос. Не лобіюватиму або відстоюватиму інтереси олігархів і фінансово-промислових груп.


Джерела фінансування моєї кампанії будуть максимально прозорими та відкритими.


Йду до Верховної Ради чесно виконувати взяті на себе зобов’язання та жити виключно на кошти, які офіційно отримує депутат. Не йду збагачуватися - йду писати потрібні для країни закони.


Я хочу справжніх змін української політики. Питання навіть не в нових чи старих обличчях. Питання в тому, щоб чесних людей у владі було більше. І під час цієї кампанії і після виборів я казатиму правду, навіть якщо вона не буде популярною.


Повноваження депутата Верховної Ради України - це не встановлення лавочок, дитячих майданчиків, ремонт під’їздів, не організація концертів і роздавання продуктових наборів та подарунків. Функція депутата парламенту - це написання законів. Безумовно, підтримка постійного зв’язку з виборцями та звітування про свою діяльність є одним із важливих елементів роботи депутати. Мій телефон є незмінним вже більше 10 років, і він є у відкритому доступі - так буде і після мого обрання.


Йду до парламенту, щоб змінювати країну.


Мої перші законопроекти та ініціативи, які вважаю ключовими для розвитку країни:


Економіка:


  • Україні необхідно приймати відповідне законодавство та створювати ринок землі сільськогосподарського призначення з чіткими запобіжниками, які унеможливлять рейдерське захоплення земель.

  • Фіскальна служба має стати сервісним, а не каральним державним органом. Для прикладу, ви не доплатили податки або якісь платежі - не має бути відразу штрафу. Державний орган повинен вказати на помилку, а особа її має виправити.

  • Новостворений бізнес повинен мати податкові канікули у перші роки своєї роботи. Те ж саме стосується зменшення оподаткування для нових робочих місць. Держава має підтримувати розвиток та сприяти легалізації бізнесу.

  • Податок на нерухоме майно має визначатися не з площі, а  з вартості нерухомості, та стосуватися як житлової, так і комерційної нерухомості.

  • Мито на вивезення сировини з України має бути збільшено в рази. В той же час мито на ввезення обладнання, устаткування та нових технологій має бути нульовим. Окремі види сировини повинні бути під забороною вивезення з країни в необробленому вигляді.

  • Бюджет повинен допомагати бізнесу не прямими дотаціями, а кредитам з низькими відсотками.

  • Держава у вигляді різноманітних служб та органів має зменшити вплив бюрократичної системи на приватні ініціативи та приватний бізнес.

  • Створення вільних економічних зон у депресивних регіонах країни.

  • Ліквідація державної монополії на спирт.



Соціальна сфера:


  • Країні потрібна реформа соціальної сфери: необхідно зменшувати навантаження соціальної сфери на бюджети.

  • Держава має зменшувати споживання енергоресурсів. Збільшення енергоефективності повинно стати одним із пріоритетів державної політики на найближчі 10 років.

  • Субсидії необхідно замінити на дотації та дешеві кредити для тепломодернізації будинків.

  • Поетапний перехід на накопичувальну пенсійну систему.

  • Запровадження страхової медицини. Найменш соціально незахищені громадяни повинні мати державну страховку.

  • Зменшення ставки ПДВ на продукти харчування з 20 до 7 % .



Державний сектор:


  • Уряд має формуватися за критеріями досвіду та знань, а не партійної приналежності. Багаторічну практику партійних квот на будь-які державні посади необхідно забути.

  • Зменшення кількості державних підприємств шляхом продажу їх майна на відкритих аукціонах.

  • Депутати усіх рівнів мають обиратися за відкритою виборчою системою, виборці повинні мати можливість і механізм відкликати свого депутата.

  • Зменшення бюрократії: всі довідки та документи мають бути доступними в електронних кабінетах та сервісах. Це має відбуватися одночасно зі зменшенням витрат на державний апарат і зменшенням кількості державних чиновників.

  • Продовження децентралізації, внесення відповідних змін до ІХ розділу Конституції України.

  • Ліквідація районних та обласних адміністрацій, зменшення кількості міністерств і відомств.

  • Зменшення ролі держави в житті кожної людини.




  • Легалізація вогнепальної зброї: люди повинні мати право на захист і зброю.

  • Заборона розміщення гральних закладів у населених пунктах. Азартні ігри мають бути легалізовані, але розміщуватися поза населеними пунктами в спеціально визначених місцях.

  • Посилення відповідальності за забруднення довкілля та нанесення шкоди природі та екології.

  • Вартість розмитнення автомобіля не повинна перевищувати 10% його ринкової вартості.

  • Реформа система виховання та догляду за дітьми, діти мають виховуватися у сім’ї або в умовах наближених до сімейного виховання, інтернатна форма догляду та виховання має поступово зникнути.



Балотуюся до Верховної Ради, щоб змінювати законодавство та писати закони, а не встановлювати дитячі майданчики та роздавати пайки на окрузі. Вважаю, що потрібно не лише змінювати персональний склад парламенту, але і ставлення суспільства до нього шляхом інформування виборців.


Я маю досвід громадської та політичної діяльності. Знаю, що державна система працює з проблемами. Маємо значну кількість державних і місцевих органів влади, але не маємо чітко визначеної відповідальності та повноважень. Це призводить до того, що бюрократизований апарат замість вирішення проблем лише створює додаткові. Люди бідкаються, а влада лише розводить руками. Необхідно змінювати законодавство, яке б відповідало викликам часу.


Це, звісно ж, не стосується усього. Є і світлі плями. Але, на жаль, їх поки дуже мало.


Доки нормальні люди не будуть вивчати питання та писати притомні закони, змінюючи країну, ми продовжуватимемо зростати на 2-3 % та матимемо перспективу через 50 років досягти рівня Польщі.


Йду на вибори, щоб суспільство обрало новий парламент не лише за формою, але і за змістом, який буде реформувати, а не грабувати країну.


Планую працювати в комітеті з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування.


Мої перші законодавчі ініціативи будуть стосуватися.

  1. Змін до виборчого законодавства. Політична реклама має бути заборонена. Політичним партіям, які отримують державне фінансування, має бути заборонено витрачати державні кошти на політичну рекламу. Кандидати під час виборів повинні мати однаковий доступ до ЗМІ. На місцевих виборах представники громад повинні мати право балотуватися шляхом самовисування. Члени виборчих комісій мають навчатися, проходити державну підготовку та працювати на постійній основі. Посилення відповідальності за порушення виборчого законодавства та підкуп виборців.

  2. Міністри, народні депутати, керівники центральних органів влади та державних підприємств мають публічно звітуватися кожного місяця. Це має бути закріплено на законодавчому рівні та бути обов’язковим.

 «Я десантник Збройних Сил України», -  майже 600 військовослужбовців строкової служби ДШВ присягнулись на вірність українському народові. Мрія отримати...
 Тисячі житомирян долучилися до святкування нового для Житомира фестивалю. Свято Михайлівської започаткував кандидат у народні депутати Гундич Ігор. Подібні...