Home Місто В Коростені ремонтують дизель-потяги

В Коростені ремонтують дизель-потяги

531

Локомотивне депо Коростень займається ремонтом рухомого складу. Причому, не тільки поточний ремонт під силу коростенцям. Як розповів начальник локомотивного депо Микола Стадченко, це єдине депо на Південно-Західній залізниці, де проводиться капітальний ремонт дизель-поїздів ДР 1 А. Саме локомотивне депо Коростень було атестоване на цей вид робіт, маючи відповідну базу, кваліфікованих працівників і досвід. Атестат на проведення КР1 дизель-поїздів отримали 11.09.2014 року терміном на 2 роки.

За словами головного інженера депо Анатолія Хавіна, в минулому році було здійснено ремонт в об’ємі КР1 дизель-поїзду ДР 1 А №264, в нинішньому році – ДР 1 А №258. І робота з капітального ремонту дизель-поїздів продовжується. А це турбота про пасажирів, про те, щоб їхали вони в зручних і затишних умовах.


Важливо й те, сказав А.М. Хавін, що капітальний ремонт дизель-поїздів в умовах депо значно дешевший для залізниці, чим його проведення на заводах. Так, на ремонт одного причіпного вагону затрачається 274 тисячі гривень, що на 30 % менше, ніж на заводах з ремонту рухомого складу. Вартість нового двигуна М-756 складає 2 мільйони 350 тисяч, а його ремонт в умовах депо, в залежності від обсягу, від 560 тисяч до 1 мільйона гривень.



А в колісному цеху локомотивного депо ремонтують колісні пари для тягового рухомого складу та моторвагонного рухомого складу усієї Південно-Західної залізниці, звертаються також з інших залізниць та промислових підприємств.


За місяць ремонтують 50-90 колісних пар з повним опосвідченням і ревізією буксового вузла. Для прикладу, ремонт однієї колісної пари тепловозу ВЛ-80 в депо обходиться в суму понад 36 тисяч гривень, на заводі ж це вартувало б більше 86 тисяч гривень.

За матеріалами прес-служби Південно-Західної залізниці

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here