Home Політика На Житомирщині найбільше голосів отримають «системні» політсили, – експерт

На Житомирщині найбільше голосів отримають «системні» політсили, – експерт

103

У результаті виборів до місцевих рад Житомирської області, які відбудуться 25 жовтня 2015 року, найбільше голосів отримають політичні партії, які проводитимуть системну роботу в трьох ключових напрямках: пошук і залучення до своїх лав потенційних кандидатів, які вже зараз є лідерами громадської думки; досягнення на старті кампанії системних домовленостей з власниками провідних видань або запуск власної газети, яка доходитиме до кожного виборця; формування мережі прихильників, яка охопить кожну дільницю.

Про це Інтернет-виданню «Перший житомирський», коментуючи підготовку до місцевих виборів, повідомив політтехнолог Петро Щербина.

Експерт нагадав, що 25 жовтня 2015 року відбудуться чергові вибори до місцевих рад: обласної ради, міських та районних рад, сільських та селищних рад, а також вибори міських сільських та селищних голів. Політтехнолог схильний вважати, що вибори пройдуть за нинішньою системою, яку депутати можуть модифікувати з метою формального наближення до європейської вимоги про «відкриті списки».

«Місцеві вибори 2015 року матимуть головні особливості: по-перше, ставка робитиметься на сильних лідерів громадської думки; по-друге, при прохідному бар’єрі у 5% партії будуть змушені вести потужну брендову кампанію; по-третє, усі розумні гравці мають почати кампанію заздалегідь. Глобальні зміни навряд чи можливі – навіть у разі прийняття парламентом, вони будуть введені після місцевих виборів. Це перш за все стосується адміністративної реформи. Роль адмінресурсу на цих виборах буде значно меншою, ніж правильно спланована та реалізована інформаційна кампанія», – переконаний експерт.

Петро Щербина наголосив, що сьогодні до місцевих виборів навіть основні гравці готуються досить в’яло, плануючи виграти вибори завдяки потужній медійній та рекламній кампанії в центральних ЗМІ.

«Блок Петра Порошенка наразі зосередився на активній розбудові місцевих організацій і, фактично, сумістить це з пошуком лідерів громадської думки. У БПП можуть виникнути проблеми з тим, що нардепи-мажоритарники від президентської партії намагатимуться домогтися висунути не рейтингових, а «своїх» кандидатів до місцевих рад. Прикладом ефективного старту виборчої кампанії є Київська область, де Блок Петра Порошенка оголосив кампанію «Шукаємо лідерів громадської думки», адже це дозволить знайти в округах громадських діячів, які захищають інтереси громади», – зазначив політтехнолог.

На думку експерта, «Народний фронт» та «Батьківщина» розраховують на свою давню мережу членів партії, яка сформована на багатьох попередніх виборах.

«З лютого цього року Юлія Тимошенко дала вказівку оновити партію «Батьківщина» і знайти сильних керівників місцевих організацій. На Житомирщині «Батьківщина» входить до трьох альтернативних проектів, на які може переорієнтуватися місцева політична еліта: окрім самої «Батьківщини» це партії «Самопоміч» та «ЗАСТУП», кожна з яких загалом по всій Житомирській області отримала понад 5% голосів», – додав Петро Щербина.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here