У Житомирі дослідили мову рекламних оголошень та вивісок закладів із центральних вулиць

14.11.2017

 Вивіски, оголошення і реклама у місті Житомир: яка мова переважає – тема, яку обговорювали студенти та науковці за круглим столом в рамках відзначення Дня української писемності та мови.


Круглий стіл пройшов сьогодні, 14 листопада, у Житомирському державному університеті ім. І. Франка.

«Навчально-науковий інститут філології та журналістики вже традиційно проводить до Дня української писемності та мови анкетування про стан мови в нашому обласному центрі. Цьогоріч ми вирішили проаналізувати, якими очима обласний центр дивиться на свого мешканця та разом зі студентами провели лінгвоаналіз вивісок, оголошень та реклами з міських вулиць», – сказав доктор філологічних наук Віктор Мойсієнко.

Усього студенти виписали 1305 назв. З них 855 українською мовою, іноземними – 355, змішаних назв – 95. Також зафіксовані китайські, корейські та японські назви, але лише латинською та кириличною графікою.

Науковці та студенти після лінгвоаналізу дійшли висновку, що загалом місто Житомир поки що дивиться переважно українськими окулярами, а російська мова, яка ще донедавна домінувала на вуличних вивісках Житомира, поступається іншим іноземним, передовсім англійській.

Також під час круглого столу учасники обговорили положення Закону України «Про засади державної мовної політики».

Довідково. Був проведений лінгвоаналіз вивісок, оголошень та реклами з вулиць Київська, Велика Бердичівська, Вітрука, Покровська, Театральна, Михайлівська, Хлібна, Леха Качинського, Чуднівська, проспект Миру, майдан Соборний та майдан Перемоги.
Теги: Місто

 
Новини Кіно та ТБ
Загрузка...
Загрузка...
Програма телепередач
 «У своєму відео ми хотіли показати Житомир таким яким він є, людей, які працюють щодня», – пояснює Сергій Омельчук, автор відео «Місто звичайних...
  Близько 30 видів та підвидів екзотичних і ексклюзивних тваринок на території понад 600 кв.м. – це контактний зоопарк «Multizoo» у Житомирі, що...