"В среду начнём тестирование в Житомире электробуса. Пока тест на запас хода и технический осмотр в ТТУ. Чуть позже на маршруте с пассажирами. Пока проходит сертификацию и эксплуатация на маршруте не возможна", – написав кілька днів тому міський голова Житомира на своїй сторінці у соцмережі.
Вже 21 березня директор КП "Житомиртранспорт" Іван Фурлет опублікував фото електробуса на вулицях міста в районі автовокзалу.
"З Києва до Житомира вичерпано 36% заряду", – додав Фурлет.
Згодом електробус приїхав до міської ради, де його оглянули Сухомлин із заступником, члени виконкому та депутати.
"Компанія-виробник гарантує 300 км ходу без підзарядки. Зараз електробус поїде на ТТУ, де його оглянуть технічні працівники. Потім має без підзарядки повернутися у столицю.Чекаємо на завершення державної сертифікації. Після цього прийматимемо рішення, чи потрібен Житомиру такий транспорт", – написав Сергій Сухомлин.
Читайте також: Перші електробуси працюватимуть в Житомирі у тестовому режимі та перевозитимуть пасажирів безкоштовно
«Перші електробуси будуть працювати у тестовому режимі. Ми випробуємо їх у міських умовах. Протестуємо їх на підйомах Житомирських мостів та у зимовий період. Для того, щоб їх максимально навантажити, проїзд у електробусах буде безкоштовний», – повідомляв влітку 2017 року Сергій Сухомлин.
Читайте також: Для Житомира придбають два електробуси: характеристика і вартість проїзду
"Працюємо в напрямку оновлення рухомого складу ТТУ. За рахунок залучених коштів Європейського банку реконструкції та розвитку маємо намір придбати до 50 нових тролейбусів, – поділився заступник міського голови Житомира Дмитро Ткачук. – В минулому році було підписано договір про співпрацю, зараз на сайті ЄБРР опубліковано оголошення про закупівлю, наступні етапи аудит і тендери. Проект не швидкий та дуже бюрократично-трудомісткий, але дуже важливий для міста, тому його результат вартий зусиль".