На сайті міськради петиція з проханням повернути міський автобусний маршрут № 3 сполученням «Богунія-Гідропарк» набрала необхідну кількість підписів – 250. Відповідь на петицію надав заступник міського голови Житомира Дмитро Ткачук, який відзначив, що петиція розглянута виконавчими органами міської ради, а вказані у ній пропозиції обговорять на профільній депутатській комісії.
На сайті міськради петиція з проханням повернути міський автобусний маршрут № 3 сполученням «Богунія-Гідропарк» набрала необхідну кількість підписів – 250.Відповідь на петицію надав заступник міського голови Житомира Дмитро Ткачук, який відзначив, що петиція розглянута виконавчими органами міської ради, а вказані у ній пропозиції обговорять на профільній депутатській комісії.
«Одночасно інформуємо, що міський автобусний маршрут загального користування № 3 «Богунія – Корбутівка» на 90% дублював тролейбусний маршрут № 5-А «Богунія – Гідропарк». Враховуючи пріоритетність екологічно чистого електротранспорту в м. Житомирі та з метою якісного забезпечення перевезення пасажирів районів Богунія, Центр та Гідропарк, КП «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління» міської ради збільшено випуск тролейбусів по маршрут № 5-А «Богунія – Гідропарк» до 8 одиниць, що забезпечує інтервал руху до 12 хвилин у години пік.
Після скасування міського автобусного маршруту № 3 «Богунія – Корбутівка», тролейбусний маршрут № 5-А «Богунія – Гідропарк» став економічно ефективнішим для комунального підприємства.
Читайте також: На зупинках та у салонах розмістили оголошення із графіком руху тролейбусів 5-А в Житомирі.
Слід також зазначити, що при збільшенні кількості транспортних засобів на міських автобусних маршрутах негативно відбивається на вартості проїзду, а саме призводить до зменшення пасажиропотоку і, як наслідок, зростання вартості проїзду.
Читайте також: На маршруті "Богунія-Гідропарк" працюватимуть лише тролейбуси № 5-А, маршрутку № 3 відмінили.
Також, враховуючи перенасиченість центральних вулиць міським та приміським автотранспортом, головним завданням на сьогодні є не впровадження нових маршрутів та додаткових графіків руху, а навпаки їх скорочення для надання пріоритетності роботи міському електротранспорту та зменшення дублювання схем його руху по центральним вулицям міста», – йдеться у відповіді Ткачука.
Читайте також: Як виглядатимуть інформаційні знаки, на яких розмістять графіки рухів громадського транспорту в Житомирі.